Red LipZz

Jag har nästan aldrig haft röda läppar, åtminstone inte allmänt. Bara då jag lekt med kameran och sminkat mej eller sånt på skoj. Och nu när jag leta efter min kamera laddare sladd så hitta jag mitt röda läppstift som jag fått av nån minns inte vem, och målade läpparna. Röda läppar är snyggt men jag vet inte om det passar mig direkt.
Anyway...
Har idag travat ved, jobbiga är väl att jag har ilande smärta i höger arm som envisas med att göra ondare varje gång jag lyfter på armen eller sträcker på den. Och har även lite ont i vänster axel (den jag haft ont i tidigare) och jag vet fan inte vad jag gjort. Började igår kväll och då var det ryggen med, nu plågas man typ. Har även sovit dåligt i natt, legat och vridit på mig som fan och sparkat av täcket ett x-antal gånger och dragit på mig det igen. Och jag inte gilla det. Har nyss även ätit middag och hämtat in tvätt jag hängde ut både igår och idag och hängt det inne iställe. Som det "fina" vädret kan komma att göra min halvblöta tvätt mer blöt och torka ännu saktare. Har iaf lagt in en del av det som torkat i byrån och garderoben duktig mej :D
-
Old pic .. kanske ett år? som jag inte haft piercingen så länge så är det nåt år sen.
Saknar mitt långa hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0