SådärJa

Har nu suttit och laddat in bilder från mobilen till syrrans dator, men jag gillar inte hennes redigerings program så nu kommer det upp oredigerade bilder dock :/ Så ni får leva med det helt enkelt ;)

Hehe när jag köpte pringles förra helgen, hade den låg i sängen o min kisse hade den som sin nallebjörn eller nåt ^^ såg så gulligt ut.

Målade elsa med målarfärg :) hon tyckte det var skoj ^^

Händer att man tar en sådan här ;) haha nejdå, jag dricker inte bara så där utan tar en ibland om jag har hemma och nu hade jag denna kvar i kylskåpet från sista april och som det var helg så passade jag på att ta den.

En av mina shakes på morgonen. Dom blir antingen ljusa eller mörka beroende på hur mycket jordgubbar jag tar osv.

Köpte nya brillz på H&M i söndags som jag ska ha under sommaren då jag inte behöver mina vanliga.

Så här kan det också se ut :)

Nya klänningen från Nelly.com, första gången jag beställt där ifrån. Så detta är min födelsedagspresent till mig själv :). Inte redigerat därför så kass bild

Fick även med nya leggings :)

Så nnu har jag lagt upp lite bilder från senaste dagarna. Och det nya jag köpt med.
//E

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tänkte också beställa dom där leggingsen härom dagen :) Haha, får se om det blir av eller inte, känner att jag vill spara lite pengar ändå :P

2010-05-14 @ 14:55:55
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0