Skit

Jag har ont/ömmar på vissa ställen av kroppen. Precis tagit tabletter som jag hoppas ska hjälpa.
Dom i familjen vill "prata" och när jag står i hallen och försöker massera mina händer, och hade precis tagit tabletterna, så hör man hur dom i vardags rummet frågar efter mej, och vissa säger "spydigt, kaxigt" att jag gått upp på rummet. Jag skrek "VAD TROR NI OM MIG??????" Gick upp på rummet, kasta nåt ner mot trappen och har släppt ett par tårar, jag mår piss. Jag ångrar som fan vad jag sa igår. För verkar bara få allt tillbaka på mig.
Jag känner att jag inte duger till nåt, för killen jag älskar mer än något är otrogen och lämnar mig. Familjen en del utav den bara klagar och gör att jag mår ännu sämre. Jag vill fan inget mer, orkar inte.
Varför ska jag lyssna på dom när dom vägrar lyssna på mig?
Vart fan ska jag ta vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0