Svag

för skor DET är jag det.
Bara för att försöka muntra upp mig själv så satt jag och kikade skor på nätet, och blev lite kär i några men kommer nog inte skaffa mig för några av dom fanns inte ens kvar i butiken eller hade inte min storlek.

Dom här är ju GRYMT snygga men jag tror dom får vara en "dagdrömmare" ...

vet inte om det var dessa som var poppis i höstas, typ då jag skaffade mina liknande stövlar.. men dessa var ner reade och slut sålda :( i webbutiken.

Men dom här tror jag att jag ska skaffa mig, så snygga och sitter hur skönt som helst. Testat några gånger men alltid ställt tillbaka. men det är duktigt för att vara mig ;)

Och dessa Neon rosa skönheter <3 tror att jag ska skaffa dom med men är inte säker. Vill ju ha skor som inte åker av så lätt och det gör förmodligen dessa.

Man ska inte vara en sko älskare ;) för då har man ingen plats att ha dom och man vet inte vad dom ska passa till och man vill ju inte att dom ska ligga och skräpa i garderoben heller.

Usch för att vara sko älskare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0