Sweet home alabama <3

Sitter och lyssnar på den på spotify ^^ så härlig. Tänkte ta en fråge quiZ som jag har tråkigt ;)
-

Hur gammal är du om fem år? 26 år :S usch

Hur lång är du? Ca 1.50 nåt :/

Vem ringde du senast? syrran enligt mobilen

Hur löd ditt senaste sms och till vem? :) vsg - Markus 

Var är dagens planer? Det vet jag inte riktigt, men sola, hitta på något ute.

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom separera, men var gifta när mamma dog :(

När såg du senast din mamma?
Över tio år sen :(

Vilken ögonfärg har du? blåa

När vaknade du idag?
6, 10 och sen elva

Vilken är din favoritplats? Havet <3

Vem fick dig att skratta senast? syrran, och några killar på bussen som lät skit roliga

Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar

Sover du med eller utan kläder på dig?
utan helst ;)

Hur många kuddar har du i sängen?
många ^^

Hur många landskap har du bott i? ett?

Har du någon gång spytt på fyllan? usch Ja 

Är du social? något, och för nya personer är ja blyg och vet inte vad jag ska säga ^^

Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta, körkort.... resa? och ge pengar till familjen

Tycker du om Kinamat? Gott gott ^^

Tycker du om kaffe? Café Latte <3

Vad dricker du till frukost? Te, ibland oboy men nu är det bra länge sen jag drack oboy :S

Kan du spela poker? Haha nej :P

Tycker du om att mysa? med nån man tycker om så Ja självklart :)

Vill du ha barn? Ja i framtiden, är inte redo för såna än :)

Har du någonsin åkt ambulans? Nej men abulans helikopter

Föredrar du havet eller en pool? Havet havet,  Pool funkar ibland men självklart havet :)

Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och SKOOOOR :D

Äger du dyra smycken? Nja inte riktigt dyra

Har du någon gång testat narkotika? Varför skulle jag göra det?

Flirtar du mycket? nja :S hehe (A)

Har du fått fortkörningsböter? Haha nej :) har ju heller inte körkort ännu, och har heller inte kört för fort ;)

Vilken var den senaste bok du läste? har inte börjat än ^^

När var du i kyrkan senast? typ evigheter sen?

Hur många har du haft sex med? En

Bästa ställningen? för många ;)

Vad är vänner för dig? Guld värda <3

Vad hatar du mest? falskhet och onödigt tjafs.

Vad betyder din familj för dig? Dem är mitt ALLT!


Nu ska jag ut i solen tror jag :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0