Tår i ögat

Såg att min fina kusin hade skrivit ett inlägg om min mamma som dog för över tio år sen. Fick en tår i ögat <3 .
Jag har liksom lärt mig att leva utan mamma, fast det har varit svårt och ofattbart. Värsta är att det sista och mest tydligaste jag minns med henne är när hon vinka av oss dan innan när pappa hämta oss. Liksom för mig är det en hemsk minne, för hon vinkar av oss. Hur skulle man veta att det där var sista gången jag såg henne i livet?
-
Jag har inte så många andra minnen med henne dock :( . Men måste nästan vara värre för syrran som var bara 4-5 år då. Jag skulle fylla elva bara månaden efter hon dog. Men som sagt så har vi ju gått vidare men mamma finns hos oss det vet jag. Och jag har bilder och filmer inspelat med henne så det är bara att kolla på dom så minns man lite.
-
Jag har märkt att jag har börjat drömma mardrömmar :'( och sover skit oroligt. Det var skit länge sen jag gjorde det, har nog inte ens drömt något läskigt sen jag blev ihop med stoffe eller ens oroligt. För jag har ju kännt mig trygg med han och nu har jag ju ingen mer än Diablo då. Och man blir ju väckt tidigt om dagarna nu :@ får inte ens försöka sova till nio-tio ens. SUCK!!
Ska kolla om min externa hårddisk funkar, för den ville inte komma upp på data skärmen igår, vilket jag tycker är konstigt för den har ju bara stått här breve och inget har ramlat ner på den eller ens att den åkt ner. Hoppas bara det var att min dator va knäpp igår, höll på att få damp på den. Fick göra en massa systemåterställning och annat, internet försvann av någon anledning ett par gånger med. Jag försöker klura ut vad som blockerar messenger och internet explorer på min dator men jag kan fan inte hitta vad. för virus skyddet har jag gått igenom hundra gånger nu. Nåt blockerar iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0