ToaNödiG

SOM FAN!!!!!
-
Alltså när man verkligen behöver andra toan här hemma (som inte funkar) då är det kris när nån annan blockerar den fungerande toan, Jag har suttit och hållt mej ett tag och det är verkligen kris snart :S
-
Anyway, i två nätter nu har jag drömt om en person och det som händer i drömmarna är HETT och mysigt, och jag vaknar helt svettig och samtidigt när jag då inser att allt var en dröm så vill jag bara somna om och uppleva allt på nytt liksom. Usch hatar att inte ha - för att drömma om personen i fråga hela tiden och ha vissa känslor och tankar är jobbigt i längden. Vill ju nästan hitta nån ny för och testa nåt annat. Men samtidigt så vill jag bara ha personen tillbaka :( oavsett hur personen sårat mig. Måste fan vara mina känslor som spelar mig ett spratt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0