Vaför?

Jag vill bara ha dig, drömmer om dig och mina känslor är som på nytt för dig. Förhäxar du mig eller?
För ditt leende får mig att bli knäsvag och jag vill bara hoppa på dig och etc´. Måste du va med den andre? Kan du inte vara med mig, ohhhh jag vill bara ha DIG!!!! Jag har försökt ragga på andra osv men finner inget intresse i dom, och jag ser ju bara dig. Har jag såna starka känslor att jag inte ens kan gå vidare? För just nu tänker jag inte ens på det du gjorde det enda jag tänker på är att vara med dig osv.
Kärlek gör ont <3


Want YOU, I don't want someone else I just want you. <3

Har rejällt ont i benen eller musklerna i benen? Hehe kan nästan inte gå för att det gör så ont men men får vila lite idag iaf, som det ösregnade imorse och det till och med åskade för första gången det här året så blir det lite paus ifrån veden. Men vill ha upp den så fort som möjligt så man slipper den sen. Vill även testa köra stoffes leksaks bil (har säkert nämnt den förut, han meckar med den jämt nästan) iaf så har jag bara kört den en gång eller två men är så försiktig för ja vill ju inte ha sönder den ;) för det lyckas han bra med själv. Men vet inte om ja får köra den, och beror ju på om han fixar det som ska fixas först. Han kör sönder den nästan direkt xD lite jobbigt att hålla på att fixa sån dyr sak hela tiden egentligen. Men då gör han ju iaf annat än sitter vid datorn...


Har märkt lite skillnad på magen nu :D , lite mindre hull nu ^^ PERFECT - så blir att käka mer shake och börja med tillhörande tabletter med så blir det mycet bättre resultat. Jag tror inte jag kommer lägga upp något sådana bilder som jag inte vill visa upp mig på det sättet, men kan ha något åtsittande så kommer ni se. Men det får bli sen, vet inte när jag kommer ladda upp bilderna på nya klänningen för vill helst inte lägga upp bilder på syrrans dator men kanske.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0