Vill ha min tjockis tillbaka

Jag vill ha min tjockis tillbaka <3 (smeknamn vi hade/har på varann)
-
Jag vill bara ha dig tillbaka, jag vill inte ha någon annan. Jag kan och har försökt kolla på andra MEN det är bara du som dyker upp i huvudet, det är bara dig jag tänker på. Jag kan inte ens flörta med nån annan för jag vill inte ens ha dom. Varför gör du det så svårt för mig för? Varför sårar du mig? Jag vet för fan att du älskar mig, men ändå så gör du så där. JAG VILL BARA HA DIG ingen annan :'(
Livet är orättvist för mig just nu, jag orkar fan inte med vissa saker. Jag bryter antingen ihop eller deppar. Kan vara glad och fokuserad en stund sen brister det. Allt jag känner för dig just nu är kärlek men även hat eller mer ilska då, för jag är arg på dig, jag vill slå dig men jag vill också krama om dig så jävla hårt och gråta i dina armar, jag vill att du ska trösta mig. Men kommer det någonsin bli så?
-
Jag vill flytta, börja om och bara vara. För som det är nu så trivs jag inte, jag valde att dela rum med syrran men jag känner att jag vill ha eget. JAG VILL VARA SJÄLV känna frihet inte känna mig instängd, för nu kan jag inte gråta ut när jag vill, nu kan jag inte skrika om jag vill, jag kan inte göra ett skit. Bara sitta och bita ihop och hålla det inom mig. Hur kul är det? Men jag  vill heller inte fly bort till kusin för där kan jag heller inte va ensam på det sätt jag vill. Men jag mådde iaf bättre av att umgås med dom och bara vara. Men nu har jag ju inget rum där så det är ju lite svårare då.
Och har ju inte fått nåt sommarjobb heller :'( men kommit in på två distanskurser då men känns bättre med ett jobb.
Vad ska jag göra?
Förslag?
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0