Want's so bad

Stavar man så?
-
Anyway, jag vill ha ett par eller två par är det rättare sagt ;) skit snygga pumps (enligt mig ^^)
Ex dessa, jag har prövat dom två gånger och tycker att dom är sköna och snygga på. Dom liksom livar upp och det gillar jag.

Och dessa då, typ neon rosa och dom lyser verkligen. Till skillnad mot vanlig rosa. Problemet är att jag har svårt att behålla såna här skor på :S har redan ett par pumps som åker av när jag går, så måste gå typ snigel fart med dom ;)
Dom här understa kostar 299:- och dom andra 399:- och kan ju bli lite dyrt för plånboken att köpa en massa heta skor när man inte behöver dom liksom. Men kolla kan man ju och drömma såklart ;) Tänkte lägga in någon bild på min outfit så fort jag lagt in dom på datorn.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0