I soffan, tända ljus....

= alone!!!
Har nyss ätit flintastek som jag grillade i ugnen (men godare på en grill ;) ) kokade klyft potatis och sedan stekte jag dom lite lätt med kryddor och gjorde rödvinsås till :D gott ;)
Och sitter som sagt här i soffan med tända ljus helt ensam :( . Tråkiga är att jag känner för sällskap men har ingen som kan tänkas komma förbi. Jag tog en lång varm dusch för att skingra tankarna och sen gjorde jag maten och nu sitter jag här framför sex and the city.
-
Jag har funderat på hur jag egentligen hamna här, varför jag har skulder jag inte kan betala?
Varför jag blev dumpad av den jag älskade som mest?
Varför jag är här?
-
Jag vet inte vad jag ska göra med min situation riktigt, för ett jobb kommer jag nog inte lyckas få bara så där, csn kommer dröja till december som högst och jag vet inte hur jag ska få räkningarna betalda så fort som möjligt. I så fall så att grejorna jag lagt ut säljs så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0