Min kväll hittills


Min version av julstjärna ;)

Ljus från partylite - tror att det är en ros doft?

Med syren doft grej (minns inte vad det heter nu det man har ligger så där i skålen) som jag köpte ifrån D7.se tror jag det var i våras
Rätt mycket dofter men det blir en bra blandning, det blir lite somrig doft ^^

Tog en närbild på partylite ljuset :) tycker det är så häftigt att det blir genomskinligt så där

Bakade som sagt scones :)

Före (dom ska vara mindre och fler men det orkade inte jag)

Efter :D gigantiska ;) och blev mätt på en tredje del. Jag halvade och sen halvade igen så det blev fyra bitar men fick bara i mig tre av fyra :) gott var det och nu har jag ju några över till frukost ^^



Apelsin marmelad och ost + en stor kopp citron te ^^

Min outfit för kvällen :D - mys pyamas jag fick av stoffe för någon jul sen och rosa mys strumpor ^^

Ljus som jag egentligen haft som prydnad men kände att jag ville ha mer ljus och slippa tända lampan så tog jag fram dom här och tände. Det får vara tänt i små stunder så dom håller ett tag :)

Min kväll i bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0