- IkeA -

Så där mitt i natten så sitter jag och kikar på IKEA's hemsida och planerar inköp då ekonomin godkänner :) alltså planerade inköp. Fast det kommer väl ändras innan jag ens kommer till köpet men så här har jag tänkt hittills :D
Badrum:

Hängare att ha på dörren, som jag nog ska ha till klädkammaren med.

Snygga :) - ha tvål i (ja ifall man har sån tvål, annars får den väl agera smycke hållare ;P . tandbors hållare och ja vad man nu mer har dom till

Dushdraperi, något som behövs. Blöter ju ner halva badrummet xD - tycker denna är rätt upp piffande/piggande eller hur :)

Eller denna, ja den röda har jag mer sikte för än den andra :) det skulle nog verkligen bli en helt annan sak i badrummet då. Det är så kalt nu med grå/vit ton, är typ dom rosa figurerna på toan och svarta hyllan som bryter av just nu ;)

Den här var söt :) - då man har flytande tvål, nåt jag mest gillar. Gillar inte tvål som är som klossar, så kletiga och nej jag tycker inte såna är så fresh
-
Hall:

Ok, denna kommer inte från IKEA, men från Rusta. Jag fann den på hemsidan, en vän till mig har en liknande men mindre :) - jag vill ha större då jag vill kunna ha för helkropp. Som Elina ska flytta så kommer hon ta med sin spegel så jag tänkte införskaffa mig en egen. Denna är dessutom billigare än den jag är sugen på Ikea.


Jag vet inte vilken av dessa färger, men både skulle passa vilket som i hallen iaf. Vill ha en innanför dörren :)

Funderar på att skaffa såna här hyll plan med :) ha nån i hallen och sen i rummet mitt :)
men inte den färgen.
Mitt rum:

Inte hyllan, men skrivbordet, är något jag ska skaffa. Har ju redan hylla.
.
Vet inte mer just nu. Tavlor och nåt sånt är det enda jag behöver in dit.
Vardagsrum:

Varför leta tvmöbel när man kan skaffa sig en sådan här? För jag har planer på en platt tv, spara ihop till det, och dom kostar ju inte så mycket nu heller. Och jag kan även ha min nuvarande tv på den :) och dvdn. Plus man kan ha annat. Har länge velat ha en sådan.

En växt :) vet exakt vart jag skulle vilja ha denna :)



Blommor man kan ha i fönstret, kanske inte bara där men :)

Den här gilla jag :) fast tänkte på en sak, har ju inte så mycket saker att jag skulle fylla dom här lådorna xD haha. Men den är fin iaf :)
Köket har jag dock inte riktigt funnit något. Kommer kanske bli annat alltså annan affär eller nåt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0