1 Oktober

Fy fan alltså redan 1 OKTOBER!!!
Blääää var liksom inte länge sen det var strålande sol och man kunde springa runt i bikini praktiskt taget, nu får man springer runt mer påpälsad och ha mysiga kvällar i mörker. Jag har iaf min lilla syster Nea på besök :) hon kom igår eftermiddag/kväll och vi var i princip direkt efter att dumpat hennes feta väska i lägenheten till ica i slätta (för er som inte vet, den jag åker till som tar 2 min till) Och vi fick hem lite mat för bara 150 kr :D rätt nice. Men vi ska åka till City Gross nu snart, för jag behöver ha hem "kött produkter" har typ inget sånt nu, har ändå haft sen jag flytta in för en månad sen så det jag handla då har räckt bra länge ändå. Men jag ska ju bli mer Ekonomisk så inte små handla, bara köpa viktiga ting om jag behöver nåt. Och Jag ska bara stor handla en gång i månaden, ja typ när det börjar sina i kyl och frys.
Jag vet inte exakt när jag somna i natt, kikade på Buffy säsong 7, jag minns knappt den säsongen därav att jag börja om men inte så jag behöver börja om från start som dom tidigare säsongerna kan jag näst intill utan till ^^ . Anyway.. Vaknade runt halv sex imorse och då stängde jag av tvn jag somna ifrån sen vakna jag igen vid elva av att jag drömde WEIRD igen :S och jag orkar inte rabbla upp här vad det är för nåt. Jag har nämligen gjort en till blogg men den är mer personlig, en jag bara ska ha för mig själv eller kanske för dom närmsta som jag litar på. Jag kommer fortsätta som vanligt här men kanske inte lika "avslöjande" som tidigare.
.
Jag har även för bara några minuter sen kikat på Kenza & Tyra Show hur kul som helst :) något jag faktiskt tror att jag ska fortsätta kika på som jag garva ju lite åt vad dom gjorde, man liksom log av att titta på dom. Men nu ska jag göra mig i ordning tror jag och dra syrran ifrån sin dator, hon kikar på How I met your mother men hon är typ 3 säsonger före mig, jag kom liksom av mig när jag började kika på det :S men jag ska försöka börja om igen :) Men nej nu ska det hända saker, har ju främmande då kan man ju inte sitta här eller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0