2010.10.14 (2)

Ok, nu är jag FÖRBANNAD!!!!
Eller rättare sagt, IRRITERAD!
-
Här så tar man en cykel tur till bojsen, hem till kära kusin och får dom efterlängtade avsnitten av
-Supernatural
-Cougar Town
-Bones
SÅ vill fanskapen inte funka, jag använder mig av VLC, har typ inte haft några problem förut med det och nu står det att det är feeel på filerna, därav kan jag inte titta. Fick igång ett avsnitt men efter hela 30 jävla sekuder så slår den om till filmen 2012 :O (men utan ljud) jag fattar ingenting.
Har försökt att pröva med dom andra fina program jag har som man kan kika på film med, men det funka inte där heller :( WHY WHYYYYY?
ÅÅHHH, jag blev arg eller ja irriterad, som jag vill ju seeeeee :'(
-
Har förövrigt kikat på Kenza & Tyra Show :) hur bra som helst :D längtar till nästa (som vanligt) , hade helt glömt bort det som jag varit lite uppslukad av läxor och sen av avsnitten jag fick. Men blev påmind via facebook ^^ yaay.
Har även börjat prata med en söt person som är väldigt framåt av sig, på ett sätt skrämmande men även intressant. Kunde ha träffat personen men jag hade ingen större lust att röra mig till Borlänge på kvällen och sen åka hem mitt i natten. Personen ville bjuda på taxi osv osv men jag kände att det skulle vara weird att träffas på det sättet och sånt där, om jag skulle vara en mer framåt och en mer NU KÖR VI tjej så skulle jag nog säkert ha åkt. Men personen kommer tydligen rätt ofta till Borlänge, och funderar även med på att flytta dit så ja det kommer alltså fler tillfällen :) . Har även fått bekräftat att Elina ska flytta. Hon var här idag och hämtade lite saker och sa då att hon kommer flytta till sin kille. Hon prata nåt om december, och frågade även om jag ville ha sofforna som hon var tydligen inte så förtjust i dom eller nåt, fick dom gratis :D perfekt, då behöver jag bara leta efter hyllor, byrå (nåt att ha tvn på) köksmöbler i princip. Ska kika runt hemma om det finns nåt som inte används där, kanske kolla med grannarna om dom har något :) , kolla med farmor :) nåt överblivit måste väl finnas ;)
Kan ju även höra runt med mormor & morfar om dom har något. :)
Åh jag vill få färdigt med mina uppgifter i juridiken och få dom in skickade, göra tentan och sen få poängen plus att jag vill få allt klart så kommer jag ju kunna få i från CSN typ direkt :D lääängtar. Men jag ska imorrn redan ringa runt till dom jag ska betala till och fråga om dom kan skjuta yttligare en månad för kommer säkert få under november och kommer då betala precis allt, och ska då även se till att jag har till hyra, så kanske jag får låna till mat av pappa. Men jag kommer nog inte kunna köpa julklappar :( känns lite tråkigt men är ju fan sjukt att julatfon måste vara just då man typ får pengar igen >_< jaja får väl shoppa julisar under mellandags rean då ;)
-
Faktiskt så fasar jag för julen :( anledningarna är mesta dels att åka hem och fira, för jag tror att vissa personer kommer vara där och jag vill inte fira jul med dom :( det är mest det jag fasar för och att jag vet att om jag kommer vägra fira bla bla så kommer det ju bli problem inom familjen, och jag vet inte hur jag ska lösa det.
Men jag ska inte tänka på det nu har ju annat att tänka på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0