2010.10.14

Ska man kanske börja med datum rubriker igen? Är ju lite lättare att se då när och hur man skrev just det inlägget. Men vi får se :) jag kommer säkert glömma det i nästa sekund, trust me.
Har varit en sväng till Cattis och fick lite avsnitt från serier ^^ yaay.
Och sen bar det av till Ica Slätta som det inte är jobbigt att cykla därifrån och hem. Köpte bland saft/juice 5 st för 24 kr, känns lite dyrt på ett sätt men det kommer nog räcka ett tag :) har blandat till en och fått i mig ett glas, tog även en flaska coca cola som jag var så sugen på det :) nu ska den bara bli kall så kan jag dricka sen ^^ yum.
-
Har precis ätit potatismos och korv, proppmätt. Ska vakna till lite, diska och fortsätta med läxorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0