2010.10.15 - (3)

Jag var ju typ glad tidigare idag heeeeela dagen till och med, men senaste två timmarna så känner jag mig uttråkad och deppig. Jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt. Och tankarna, dom onda tankarna ska tydligen dyka upp i huvudet med :( jag får verkligen kämpa för att köra bort dom. Men det är värst då jag är depp, som då kommer dom i full fart och jag får svårt att ens tänka på bra saker. Och slutar med att tankarna tar över och där sitter jag i mörkret och känner hur dom tar över mig. Jag vet inte riktigt, vad det är med mig psysiskt alltså. För jag kan ju vara värsta glada positiva tjejen som peppar andra och mig själv och i nästa sekund så är jag värsta deppiga personen och mår sämst. Det är inte över mina skulder jag är så här utan det är nog för att jag fått hjärtat krossat av någon jag älskar högt, någon som svek mig rejällt och nu har jag knappt någon relation eller ens nåt med honom och jag mår skit över det även om jag inte ska det. Är ju han som får skylla sig själv, men han tillhör familjen och jag kan inte förlåta honom för det han gjort men hur fan ska jag klara av att vara i samma rum när hon är med? Jag vill inte ens träffa henne, där av att jag håller mig undan, borta när dom är hemma hos oss. En liten orsak till att jag flytta, men ändå inte. Jag har velat flytta men ok kanske inte så här långt hemifrån, jag ville flytta så jag kunde ta med min katt vilket jag inte kunde göra nu dock men jag kommer säkert hitta en bra lägenhet när ekonomin tillåter och då kommer jag nog ta hit min katt. Jag var ju in på bilddagboken här om dagen och kikade efter bilder etc, och då kom ju bilderna med mig och han upp och jag blir både ledsen och glad men jag blir arg på mig själv att jag deppar över detta när det gått sån lång tid, men jag vägrar iaf ett tag till med att inte vilja vara där om hon är där. Kanske slutar med att jag slår henne vem vet ;) haha .
-
Nej men jag vet att det är över för mig och han, vi har haft vårt helt enkelt, jag måste bara inse det fullt ut. Fan jobbigt att mista sin första kärlek så där kan jag ju säga :(
Och hur finner man ens en ny? Jag vill ju inte finna någon via krogen, man vet ju vad dom är ute efter "oftast" - och jag är ju inte den dirakt socialaste personen så där men jag kan vara social. Nej nu krånglar jag in detta bäst att sluta.
-
Jag har ingen lust att plugga, för inget kul att plugga när man inte har riktig belysning...
Har ju kikat på några av avsnitten iaf men jag har så svårt att liksom komma in i allt utan text, jag förstår till en viss del vad dom pratar om men inte så att jag tycker det är såå roligt liksom. THIS SUCKS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0