2010.10.15 - AWESOME!!!

Ok, jag måste ANDAS!
Fick nämligen ett liiitet samtal för en stund sen, där en person hade kikat på mitt CV på arbetsförmedlingens sida. Och hon frågade om jag var intresserad att jobba hos dom, (jag menar SJÄLVKLART) och jag sa då att jag pluggar men tiderna för jobbet är på kvälls tid vilket betyder att det är perfekt för jag har ju inte lektioner på kvälls tid ;)
Och om jag får jobbet så får jag ju mer erfarenhet inom säljar arbetet, och jag får extra pengar :D.
-
Är rätt glad just nu :) känns som om saker och ting börjar lösa sig nu, något man inte kände för någon vecka sen precis.  Men jag ska inte hoppas för mycket, något en kär person lärt mig, är onödigt att hoppas för om det blir skit av alltihop så rasar ju allt om man hoppas för mycket. Men självklart ska jag ju hålla tummarna för att det går vägen :) och jag menar det är ju en del i klassen som jobbar också vad jag förstått så det skadar ju inte om man själv gör det, bara jag pluggar och hänger med i skol arbetet. Men nåt som är viktigare just nu är ju att jag ska fixa så ena kursen blir klar någon gång och sen klara dom jag läser nu på högskolan här så kommer jag få från CSN med. För när jag väl får från dom så kommer jag ju kunna lösa mina skuld problem med ett litet kick liksom.
Tror att den kick jag fick efter samtalet lagt sig nu ^^ hihi - men helt underbart känns det iaf, och världen går ju inte under om jag inte får jobbet, jobbet skulle vara ett stort plus bara :)

Kommentarer
Postat av: BÄTTAN.

akta så du inte tjänar för mycket då, sen när du får från csn. man får bara tjäna 28 000 på ett år samtidigt som man får studiebidrag, eller hur det är. annars kan man bli återbetalsskyldig. men det står på csn.se så :)

2010-10-15 @ 15:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0