2010.10.15 - The resultat ;)

Jag vet inte hur man stavar "resultat" på engelska så fick bli sve/engelska där i rubriken ^^
Och det kom en snö fall som varade i ett par minuter, här har man ju suttit och mobbat syrran så kom det ett lite snöfall här >_< - fast det var inget som varade ;) . Och roliga var att jag fick cykla i det en kort stund, halv vägs till bojsen så slutade det. Men men blev en snabb visit hemma hos kusin och hennes sambo. Fick dom avsnitt som inte funka på nytt ^^ och sen små prat innan det bar av hemåt igen. Kom innanför dörren för en liten stund sen och då blev det att kika vad middagen skulle bestå av, blir chicken nuggets och pomme :) kanske bea till. Så ugnen är på så behöver jag knappt göra något mer än det :) .
Tänkte att jag kanske ska visa min nya hårfärg :) tagit med camen.
Snyggt va ? :)
Jag gillar det :)
Och ett glas svartvinbärs dryck ^^ gooooott. Inte dricka bara vatten och the ^^ , har tröttnat som fan på att bara dricka det :( - men bestämt mig för att ikväll ska bli en "koppla av kväll" - inget plugg, bara kika serier och äta middag och mysa under filten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0