2010.10.16

Jag har sovit bort typ halva/(nästan)/hela dagen. Vet inte exakt när jag sa GodNatt världen direkt, men måste varit runt tre/fyra tiden men jag är inte helt hundra. För jag började titta på eller färdigt på Bones S06E2 och sen kände jag att jag skulle försöka sova istället. VARFÖR fastnar jag inte och kollar färdigt? Så svårt är det väl inte?
Jaja ska göra ett nytt försök :) - Jag har iaf diskat upp min disk jag sparade på igår, orkade inte göra det då eller nej jag hade inte lust snarare. Och börjar känna att jag vill typ städa, dammsuga, moppa golven ja allt till och med dammtorka. Men jag kan typ inte :( jo dammtorka men inte det ovannämnda. Men men nyss diskat iaf så jag får försöka lista ut hur jag ska städa hela lägenheten utan problem. Kan ju inte gå och ha det smuligt, dammigt och skitigt länge till iaf. Känns inte så nice. Nej nu börjar magen kurra, har till och med stått och funderat på vad jag ska ha till middag idag, är lite svårt när man inte har så mycket att välja på eller göra i ordning.
-
suuuuuuuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0