2010.10.17 - Dagens

Ja inte dagens outfit eller så ;)
Utan vad jag gjort idag, vill säga INGENTING!
Vilket på ett sätt är både bra och dåligt antar jag, det dåliga är att jag latat inte gjort ett skit, och bör egentligen göra lite saker men jag har ingen lust, ingen ork att ta tag i det just nu så det får vänta till imorrn helt enkelt.
För övrigt har jag bara kikat på Tru Calling och ätit lite rester. Syrran ringde och berättade om sin lilla dejt ;) så jag prata lite med henne. Jag är lite små skeptisk på den här killen men vi får väl se om han är ärlig mot min lilla syster :) . Efter samtalet försökte jag ringa farmor igen som inte svara :( - så började jag diska upp disken och torkade av bänkarna och spisen. Sen fyllde jag en kastrull med vatten och hade ner disktrasan och svampen. Koka bort bakterier :) rätt fiffigt. Och annars då? Hm.. nej jag har återgått till sängen, vill typ samla ihop smuts kläder och fixa ordning med papper osv plus att jag skulle vilja dammsuga eller ja sopa golvet men kan ju inte det som jag inte har en dammsugare eller sopborste. Varför tog jag inte med mig en hemifrån för? Förvisso tänkte jag ju inte på sånt just då, och jag tänkte ju inte på det som jag fick veta att hon jag just nu delar lägenheten med, skulle ha med sig en så tänkte man ju "Great, då behöver jag inte bekymmra mig för det" heh bara att nu ska ju hon flytta och hon har redan tagit med sig dammsugaren :( och jag behöver även ett moppset så att jag kan moppa golvet för det har inte blivit av på typ ja innan jag flytta in? Haha , ne så fort man får pengar, och räkningarna är betalda då ska jag fixa sånt där nödvändigt trust me :)
-
Gaaaah, vad ska man göra tills dess? Lägenheten är inte så fräsch nu :( och det stör mig. Som jag börjar tycka det är skönt att kunna hålla det rent och snyggt till skillnad mot hur man haft hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0