2010.10.17 - Irriterad

GAAAAH!
Jävla skit dator+ usb modem :@
-
Tusen miljoner gånger idag så beter sig mitt lilla modem som om jag drar ur det ur datorn, och sätter i det igen - något jag INTE gör. Och jag hinner vara ansluten ett par minuter innan den väljer att inte vara ansluten längre. Pratade med pappa för en stund sen och då sa han att det kan vara datorn som inte känner igen :( och då betyder det ju ännu mer problem med min kära dator. Men planerar på att ta med den in imorgon till el giganten och se om dom kan kika på den. För jag vill ju ha en fungerande dator. Pappa tyckte även att jag ska fixa en stationär som jag kan ha mer viktiga ting på och liksom ha som bas dator och ha denna som mer som en "hänga" med dator. En jag kan ha som nu men ändå mer ja nåt. Haha :) men om jag ska skaffa sånt så får det bli längre fram när jag har pengar och har råd. Pappa tänker även vara snäll och låna mig pengar till en dammsugare :D hur awesome är inte det då? :D men jag ska hem nu under helgen som kommer sen hit igen under eh 2-3 dar och kanske tillbaka, eller så åker jag tb hem igen efter ena tentan. Men jag får se vad jag är sugen på :) och hur mycket jag måste plugga för tentan osv. Och jag måste ju då plugga A LOT! och sen måste jag typ handla mat under den veckan och nytt busskort... Hm.. här måste planeras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0