2010.10.19 - Another grey day...

Hej hej :)
Jag är rätt trött och seg, kunde ju inte somna igår när jag var tvungen att försöka sova som jag skulle upp tidigt idag men jag lyckades till slut att somna. Gick upp kvart i åtta istället för halv ;) tvättade håret, klädde på mig, fönade håret, åt frukost, sminkade mig, plattade håret (som för övrigt var ONÖDIGT!!) sen runt nio tiden så bar det av med cykeln till kyrckbacken. Som jag igår såg låg precis i närheten av här där jag bor så därför blev det cykeln, men roliga var att jag cyklade upp en gata INNAN den jag skulle till, jag lyckades även komma upp en gata ovanför den jag skulle till. Samma gatunamn men inte det nr jag skulle till (smaaaart) och märkte då ju att jag hade åkt förbi dit jag skulle UTAN ATT TÄNKA PÅ DET! Haha, var väl fullt upptagen att komma till rätt gata att jag missade skylten. Om jag vetat att det var där precis vid kyrkan då hade det ju varit en enkel match. För jag fick ju ringa han som skulle intervjua mig två gånger, ena för att kika vart sjutton jag skulle, det var ju då jag märkte att jag var på gatan ovanför, och sen andra då jag var framme, och han var på ingång då :) så när han kom in genom dörren WOOOOOW HOOOOOT ;) hahah men jag lyckades hålla mig i skinnet ^^ haha. Fick följa med in på hans lilla kontor, vi började prata, han berätta lite om företaget och jag berätta vad jag visste om dom och sen fråga han om mig och det flöt in i samtalet alltihop så behövde inte som på andra intervjuer vara strikt eller stram eller ja nåt sånt, utan nu flöt det på som om man satt och lärde känna en person :) . Och han sa sen medans jag fick visitkortet att jag skulle höra av mig ifall jag får fler frågor osv. Och jag vill gärna ha jobbet, det är ju bara 5-10 minuter här ifrån och jag kommer få lära mig så mycket och kommer säkert storm trivas där, såg trevligt ut där :)
-
Men jag ska väl inte hoppas på för mycket men det skulle vara skit skoj att få jobb där :)
Och jag har ju en till på torsdag :) men det är ju i Borlänge. Efter intervjun idag så blev det att cykla hemåt, ta böcker och lägga i väskan, drack lite, var på toa och sen ut till bussen, böt och mot Borlänge. Mötte upp Hanna och vi satte oss på café Peace & Love :D som var super duper mysig :) alltså just ett sånt café som jag skulle vilja ha, hur sköna fåtöljer som helst, mysigt med lite mörka färger och massa tända ljus :D ME LIKE!
Åt en kyckling wrap och drack en cola :) - efter vi suttit och diskuterat (Just ja, jag var även och kika i en inredningsaffär om att få komma och intervjua, vilket vi fick ;P ) iaf, när vi var klara så gick vi till Kupolen och gick runt i affärerna. Jag fann söta inrednings detaljer på Åhlens :D och vinter skor på dinsko för 399 kr. Ett par som jag såg liknande förra året men hade ej råd då. Roliga är att jag har ett x-antal skor men jag har inte några direkta vinterskor. Utan jag har typ högklackat och tygskor = inte särskilda lyckade vinterskor ;) . Och uggsen blir det att det går igenom :( så dom är inte heller bästa vinterskorna. Typiskt!
Men först och främst se till att jag klarar kurserna, får från CSN! Och betala räkningarna.
-
Nyss varit och handlat på ICA, hade en 25 kr grej jag fått av dom och lyckades få precis :D GREJT!
Nu ska det lagas mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0