2010.10.20

JAG ÄR HELT KLAR!
Det är onsdag och jag känner mig helt slut, jag är smått orolig över hur det ska gå med tentor och allt. Känner mig inte ens redo, känner mig mer som om jag är kvar i början av alltihop.
När väckar klockan ringde imorse så ville jag bara dra täcket över huvudet och igonera det, var ju skönt och varmt där under.. Gick iaf upp och gjorde mig klar medans jag ställt in havregryns gröt i micron och sen åt jag den och sen sminkade mig. Åkte iväg och fattade under buss turen ner till centrum att jag inte skulle hinna med den tänkta bussen så messade Hanna om det och väl nere på centrum så kikade jag över en annan busslinja när den skulle vara framme. Kom tio minuter senare än tänkt men det gick bra, gick till butiken där vi skulle intervjua ägaren.
.
Kan ju säga så här: PINSAMT! Vi liksom har suttit och försökt lära oss vad vissa ord osv betyder som när vi ställer frågorna så fattar dom inte, och vi vet inte hur man ska förklara som det inte står så utförligt i boken. Så vi skrev upp lite och sen sa vi att vi skulle höra av oss. Så vi drog hem till Hanna, vilket jag tyckte var en mysig etta :) och hon hade köket i en garderob typ ;) rätt häftigt. Mini kök, är ju mindre än köksvrån jag har hemma i mitt rum där. Så bjöd hon på te medans jag och hon sedan satt och kikade över en hemsida vi kom in på, där det stod klart och tydligt vad det vi inte fattar är för något och vi blev lättade :) jag satt och antecknade upp allt. Så nu ska vi bara få ned allt och maila frågorna, är nog bäst så. För nu har vi kommit två gånger och varit som fråge tecken.
-
Hon skjutsa sen mig på sin cykel till skolan, gick på lektionen eller seminariet. Och det gick bra :), behövde inte ens säga nåt, var bara några som prata annars var det läraren som pratade om boken och allt xD - var nog bra för jag hade inte kommit så långt i boken så fattade inte allt men fick ju veta en del :)
Och slutade halv fem, tog bussen tio i till Falun och kom hem för 45 min sen typ. Var ner och fixade en tvättid till imorrn, är ledig så ska tvätta så man har rent till man åker hem över helgen :)
Nu mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0