2010.10.27

Jag är såå seg så det finns inte. Jag satt på bussen hem från Borlänge och hade ingen musik så fick roa mig med mina tankar och fick fram en del men nu ingenting jag är helt borta i huvudet.
Och Har haft besök av Hanna sen tio imorse då vi satte igång att plugga och sen åkte vi vid halv två mot centrum sen mot Borlänge där vi gick till Kupolen och gjorde ett ärende, sen rörde vi oss mot mcdonalds som jag eller båda började bli hungriga så tog en varsin cheeseburgare och när vi var klara blev det raka vägen till skolan.
Hade seminarie, och gick bra fast jag inte läst boken xD haha ^^
-
Sen blev det lite prat med några tjejer i klassen som bor här i Falun :) och vi prata om att eventuellt gå ut någon helg, kanske nu i helgen eller så :) Vore kul att få komma ut lite, jag måste fixa in pengar på mobilen så jag kan ringa runt och skjuta på vissa räkningar en månad till, som nu har jag ju snart tentorna klara och då får jag ju poäng och kursen i Gävle lider äntlligen mot sitt slut, synd bara att jag inte fått uppgifterna tidigare då hade nog den varit klar för längesen. Men nu är det som det är..
Nu tänker jag bara släppa allt och glo på desperate housewives :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0