A grey morning

Då gick man upp för lite mer än en halvtimme sen, och på den tiden har jag hunnit tvätta håret, klätt på mig, föna håret, och ätit en tallrik havregrynsgröt (som jag btw måste köpa mer av, en liten påminnelse till mig själv) och sen nu så ska jag platta håret lite och sminka mig så är jag DONE for the day :) .
-
Märkte ju att dit jag ska på intervjun är typ i närheten av här där jag bor, inte nere på stan. Så jag måste ta cykeln och leta mig fram, har inte varit på den delen jag ska till så jag ska typ på upptäcks färd. Får se hur det går :) . Efter intervjun så ska jag hem och kanske äta något och sen fara till Borlänge. Jag och Hanna ska kika om vi kan intervjua ett företag om inte dom kan så åker vi hit till Falun och kikar om vi har tur här :) Nej nu måste jag sätta fart, vill komma i tid för intervjun :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0