Använda kill parfym?

Ok jag vet att det låter helt fel för vissa men VARFÖR inte?
I fredags när jag och syrran åkte till City Gross som jag behövde handla mat och det jag var ute efter är billigast där ;) Så jag for dit och handlade med henne och vi gick omkring och kikade på killparfymer eller nja egentligen tjej det dom hade där men så fick jag syn på burkar bredvid AXE, och ja vi började ju sniffa ;) och jag blev kär i två dofter men som sagt så har jag inte råd just nu att köpa sånt men jag skulle inte säga nej att använda iaf :) haha . För jag har ju ingen pojkvän att köpa parfym till så why not?
-
Tycker ni det skulle vara rätt eller fel av en tjej att använda kill parfym?
Enda bild jag kan hitta på den, men typ så här ser iaf flaskan/burken ut :) men dom jag gillar har en silvrig kanin och en röd :) Hollywood och Vegas (Playboy) tror jag dom heter ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0