Aoouch

Jag har en värkande mör kropp idag. Var nämligen ut med syrran på jogging runda typ, vi tog cykeln min med för syrran envisades om att den skulle med. För hon ville se hopp backen vid Lugnet. Så vi åkte förbi Cattis & Rickard i bojsen och vidare, lyckades komma fram iaf och hem ;) - Men jag hatade att bli skjutsad som det gjorde så jäkla ont att sitta på pakethållaren att jag valde att promenera/jogga/springa bredvid istället. Och det gick faktiskt bra :) vii kom ju fram och sen hem igen. Väl hemma så blev det mat och film :) fast efter andra filmen så somnade jag, var helt slut. Och jag är så kortfattad nu för jag orkar inte skriva ens en gång xD är helt seg i huvudet.. Ville bara meddela vad lilla jag hade för mig i går. Och idag har vi legat inne och kikat på film och var ut på en promenad på eftermiddagen och väl hemma igen blev det mat och film :) Fast and the furious 4:an :P mmmmm love .
-
Nu kikar vi på 2012 som syrran inte sett den...

Kommentarer
Postat av: catherine

vaaaaa inte sett 2012 ÄN!?!? inte bra!

2010-10-02 @ 21:17:28
URL: http://justcatherine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0