Awesome ;)

Ok, sen jag fick lära mig med hjälp av kusin att lägga in eller hur man lägger in videos från youtube så har jag gjort det ofta nu :D - men är väl bra att dela med sig av vad man roar/roas av ;) eller hur? Men jag kan även skriva fina, allvarliga, och massa annat grejs också.
Här är en runt sju minuter lång med roliga skämt ifrån Supernatural :D
-
Den här kunde jag inte lägga in så länkar den :) hur awesome som helst ;P
Eye of the tiger som Dean i Supernatural gör :)
HHahahahahahahaha xD tittade nyss på ett litet klipp då Dean är infekterad av spöksjuka elr var det var fy fan vad roligt att se, han skrika som en tjej, vara livrädd för en söt liten hund xD haha dör ju lite ^^ skratta så tårarna rann ^^ jag ska sååå ha supernatural maraton när jag kan börja använda min externa hårddisk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0