Better...

Jag pratade lite snabbt med pappa nyss, han sa att han kunde betala ena skulden men jag tycker han ska kolla först om han inte kan skicka tillbaka böckerna och se vad det går på i så fall, och sen ska jag ringa och prata med dom imorn och även fråga om dom inte kan överse denna gång om jag skickar tillbaka böckerna.
För just den skulden är inte den jag behöver betala nu egentligen, den jag fick idag kom lite oväntat egentligen. Men jag ska söka jobb iaf och plugga på som fan nu på dom sista uppgifterna och verkligen försöka få tag på den där Ulf så jag får veta om jag kan göra tentan och allt. För fixar jag det så kommer det ordna sig med csn.
Nu ska jag sova är så jäkla trött :) natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0