Bilder

Jag tog även kort på det produkter jag nämt om tidigare i bloggen men inte tagit något kort på, nu gjorde jag det när jag ändå höll på :)
Leave in balsamet jag pratade om förut :) så här ser den ut, och den gav ju mig lockar som såg ut som om jag använt locktången :O
Balsam & shampoo - som jag köpte på City Gross förra helgen :) LOVE IT!!
doftar ju hur gott som helst dessutom ^^ och funkar fin fint
Dusch creme även den från city gross 9-10 kr :P har en i annan doft med, Denna är sommarbär ^^
Tog denna idag på eftermiddagen så fint :)
(ifrån mitt fönster)
Även denna :)

Kommentarer
Postat av: Evvelina

sv : hej , jag har gjort den på både picnik lite och på gimp de är som photoshop men lite dåligare och de är gratis att lada ner :)

2010-10-10 @ 14:35:55
URL: http://kissemjaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0