Can I do this?

Ok, nu är det så att jag bara funderar på det men kommer nog inte göra det. Drop of the school!
Har märkt att allt fler från klassen hoppar av, en efter en efter en hoppar dom av ju mer vi närmar oss tentorna så hoppar dom av bara för att det blir så tufft och det är svårt. Jag håller fullkomligt med dom som hoppat av för jag känner ju själv att jag med skulle vilja slippa allt för jag har ingen direkt motivation längre och det är rätt trögt att inte ha den motivationen. Jag tycker att det är jätte kul i skolan och jag börjar få lite vänner i klassen men just nu är det bara Hanna jag umgås med. Och jag vill ju heller inte flytta hem igen, för efter min städning igår så känns det verkligen hemma nu (bara lite) och det har jag ju inte kännt när jag varit här. Faan jag behöver tänka :'( behöver kanske prata med nån? För jag är så osäker på vad jag vill göra, men jag vill ju inte gå tillbaka till att sitta hemma om dagarna och försöka få ett jobb...
Så hur ska jag göra?
Ska jag hoppa av?
eller
ska jag stanna?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv. Nja det är inte pga tentorna jag hoppar av utan för att det är fel grej för mig. Men jag vet vad jag ska göra:)

2010-10-31 @ 16:19:50
URL: http://jempa89.blogg.se/
Postat av: En klok man!

Stanna i skolan tills du är säker på vad du vill göra? Då har du inte kastat bort två månader på att plugga...och sen om du inte säker så bättre ta ett studieuppehåll? för då är du garanterad din plats sen när du kommer tillbaka?

2010-10-31 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0