Deprimerad SKIT

Inte kul att komma hem och man fått brev, inkasso osv. Alltså ena är upp i 2000 jävla spänn :O och jag som inte ens har dom pengarna, har ju inte ens till dom andra räkningarna :( vad fan ska jag göra? Jag hoppades ju på CSN men det sket sig ju och jag vet inte när jag kommer få ifrån dom, är väl först jag klarat kursen då. Satt precis och räknade ihop ALLA räkningar och jag är uppe i 6000 kr i räkningar. Jag fattar inte hur det gått så här långt, det är ju också för att jag fått massa påminnelser som gjort att det ökat men ändå liksom. Och det som jag fick idag är ju något jag skickat tillbaka (vad jag vet så ska det vara tillbaka) och då är det inte kul att få inkasso krav upp till 2000 spänn. Just nu så skulle jag nog inte tacka nej om nån lånade mig lite pengar så jag kunde betala räkningarna :( jag vill inte låna pengar HATAR det, och några lyssnar inte längre när jag förklarar problemet med varför jag inte betalat ännu. Ångrar som fan att jag ens beställde kursböcker och ens började studera under sommaren för det löna sig ju inte. Hur fan ska jag komma ur den här krisen? Har ju inte ens ett jobb och vet inte hur jag ska få pengar. Pappa har inte råd att ge mig mer. Jag vill ALLVARLIGT gå och dö just nu. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0