Dumma tv4play!!!

Tittar på ett program och det är 2 MIN kvar, då blir det ett fel. Och jag börjar undra om det var för att jag förflyttade mig in till vardagsrummet, för så himmla obekvämt att sitta i köket juh! Så böt jag program och det var riktigt intressant och så blir det fel på det meeeed :'(
-
JAG VILL SE!!! Satte mig i köket igen så ska se om det funkar bra igen, för var inge fel alls när jag satt här innan. Faan om det inte funkar, vill ju fan se, är en sak som jag själv vill göra och lider med den tjejen. Så vill ju se hur det bliir.
Gjort te, och ställt mitt tända älskade doft ljus i köket :) - imorgon får jag främmande, av Hanna. Vi ska plugga och jag har tvättid imorgon så frågade om inte hon ville komma hit istället för jag åker till henne :)
Värsta är att jag kan inte städa så värst (menar golven då, är ju värst i hallen... ) mestadels för nu får man ju massa skit under skorna som man drar med in. Jaja...
Har även kommit på en idé men det tror jag inte kan funka men det skulle vara så kul :)

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Om du har någon lite skräpigare t-shirt kan du ju använda den som mopp. Om du har någon pinne. Eller så för du springa runt på alla fyra och svepa runt den. Så blir det lite renare.

Eller en handduk.

2010-10-20 @ 21:39:52
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0