Duschen

Jag satte upp dusch draperiet  + stången för en timme sen, klädde av mig och hoppade in i duschen. Och jag blev klar för typ en kvart sen och nu när man lagt upp bilder på hur fint det blev då hör man hur den rasar ner i golvet :(
Jag som tycker det är svårt att få den att sitta kvar, alltså hur gör man? Kan ju inte ha en stång som tycker det är kul att braka ner i golvet stup i ett. Jag fick inte upp den igen, för det värker i axlarna när jag börjar försöka få den att sitta där jag vill. Så gör ett nytt försök om en stund. Funderar på att ta cykeln till affären och fixa lite smått så man kan ha nåt till pluggandet :) - sen ger jag mig på dusch stången igen..
Så här blev det :) (innan den braka ner) men så här kommer det alltså se ut då den vill sitta kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0