Dutti meeej ^^

Jag tycker att jag varit jätte duktig idag :D - jag har nämligen städat HELA lägenheten.
Dock har jag inte dammsugit/moppat men det kan jag som sagt inte göra :/  som jag för tillfället inte har sånt. Men snart så har jag det, om typ en vecka :D - och då ska det dammsugas och moppa så det skiner ;) .
Haha ^^ , har iaf, torkat av bänkarna i köket, fönsterbrädan, torkat i kylskåpet och plockat ordning där. Gjort om lite i skafferiet så nu ser det faktiskt bättre ut. Och möblerat om i badrummet och gjorde nytt försök med draperi stången och än så länge har den suttit. Och gjorde även fint i hallen och mitt rum. Kan ju meddela att det tog timmar att bli klar, började må illa lite som jag blev så uppe i varv och började svettas som en gris, kanske för jag har någon slags "förkylning" i kroppen. Men efter att stannat upp lite och tagit nåt att dricka så var jag igång igen :) .
Hade fin fin musik på, som jag sjöng med i och dansa lite då och då ;) .
Tänkte dela med mig av bilder på hur det blev, lagt upp mest på facebook, för dom som har mig där kan ju kika efter :)
Så här blev det när jag var klar :) flyttat över min burk med slevar som man kan se :)

Tagit fram en skål som jag ändå inte använder och har disksvamparna i :) så får borsten stå i ett glas
F
Gjort om i köksfönstret med, flyttat om osv :)
plus torkat av blombrädan

Så  här ser det ut i badrummet

:)

Just nu får min Partylite snäcka agera godisskål

Mitt rum just nu :) enda jag gjort är att vridit på sängen

Tänt ljus i badrummet :) partylite

Mina glass ljus från Partylite :D från förra sommaren ^^ i like them, dom doftar gott ;) och godis skålen :D
-
Har även nyss pratat lite med farmor i fonen. Ville nämligen veta vad det mystiska vita pulvret i en påse var ;) INTE KNARK!!!  - Utan det var tydligen tvättmedel, inget farmor lagt ner, så jag tror det är Amelie som lagt ner, hon kanske även sa det men men, jag hade först lagt det i skafferiet men efter att ha luktat på det så är det nu i städskåpet. För jag var inte smart och kikade innan, utan trodde det var mjöl xD men tyckte det kändes konstigt och inte alls som mjöl var därför tvungen att ringa och fråga. Haha men nu var det mysteriet löst iaf ^^ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0