Ekonomistyrning

Sååååååå underbar NOT!
Jag förstår verkligen INTE hur man ska räkna detta, jag menar när man sitter på föreläsningarna så babblar han på och jag tror att hälften av klassen inte riktigt hänger med, men jag vet inte. Iaf så hänger inte jag med exakt hur han gör som han bara skriver och skriver och babblar. Man liksom sitter där som ett frågetecken och försöker fatta. Nu sitter jag dessutom och går igenom övningsboken för det är ju tenta snart så jag liksom går igenom för att komma någon vart. Och jag fastnar för jag fattar inte när och hur man ska räkna si och så. Tror jag får ta mig en pratstund med honom. Nej är iaf skönt att lägenheten vädras ur helt och hållet just nu :) , mitt fönster är rätt öppet, balkong dörren är öppen, fönstret i köket är öppet så värsta drag i lägenheten nu :) hur skönt som helst. Nej jag kanske ska återgå till slav arbetet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0