En daG utan blogg

Japp, igår blev det nämligen en dag utan något bloggandet för min del. Datorn fick vila och vara avstängd, som jag for iväg till Uppsala med Alex på morgonen igår, som hon skulle ta ut tandställningen osv och vi fick vara kvar hela dagen som hon skulle tillbaka och få en slags skena i munnen.
Så det blev mcdonalds, leta skor (senare köpa dom skorna till L.S .- FUSK för det blev just dom jag vill ha) sen sick sacka vi mellan affärerna och självklart hade ju New yorker en massa snyggt :( - prövade en massa snygga mössor med Alex xD och hon tog ju kort på det.
-
Vi åkte hem vid tjugo över fem tåget från Uppsala som det blev så länge inne där, sen träffade vi en kompis till mig i Tierp och vi satt och prata med hennne på bussfärden mot Skärplinge, fast roliga var att när vi kom till västland så säger nån att vi ska byta buss? Och vi frågade buss chaffisen som säger JA! Vi byter men märker att det var knas som bussen vi åkt med åker MOT SKÄRPLINGE!!! Så ringde min kompis sin pappa som var i Karlholm dit vi nu var på väg så fick vi skjuts av hennes pappa hem :) väldigt snällt tycker jag :) , jobbiga var att vi bokat taxi och jag försökte få tag på dom och förklara vad som hänt men kom inte fram för än TJUGO minuter efter den skulle gått från skärplinge. Men han svarade ju till slut och tyckte det var snällt att jag ringde och förklarade.
-
Men idag så ja om två timmar så drar jag mig mot Falun. Kommer ta sammanlagt fyra timmar att åka härifrån till Falun (till lägenheten). Helt sjukt. Det bästa är att jag fått våran gamla dammsugare :D, och fått ett sprillans nytt moppset av farmor ;) men det tar jag med mig när pappa kör mig till Falun. Har dessutom lite planer för jag håller på att bli sjuk, har ju varit här hemma nu och typ alla är sjuka, speciellt Elsa, och hon släpper mig knappt ur sikte så jag måste typ vara med henne hela tiden. Sov med henne inatt dessutom och sen är ju syrran sjuk med och där har vi ju våra sängar ihop så ja där är man nära med, och sen pappa är sjuk. Och det jag funderar på skulle vara perfekt som jag känner att det är på väg att bli värre. Men jag kanske blir bättre när jag kommer till Falun och inte har några sjuklingar bredvid ;) eller runt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0