"Fransk Manikyr"

Jag testade på att göra det själv, jag klippte mina naglar och filade dom lite och sen strök jag på :)
Resultatet, inte det bästa direkt...
Testade att ha handen mot min skinn jacka :) för att få lite synligare



Detta är vad jag använt mig av :)
Manikyr set ifrån Vevay, nagelfil från KICKS, Handkräm från Oriflame, Corrector pen från Oriflame - om man får nagellack utanför så använder man den och rättar till hur enkelt som helst :) den är min räddning då jag använder nagellack ;) jag brukar nästan jämt få utanför så den pennan är hur perfekt som helst.

Här är den :) min räddning.
-
Jag har ju börjat jobba med Oriflame nu och jag ska försöka få ihop en beställning nu :) tyvärr kan jag inte handla till mig själv än men så fort jag får råd och vet att jag har råd så ska jag satsa lite :)
Behöver lite nytt i sminkförrådet ;) speciellt behöver jag smink borttagning och fukt krämer :)
-
Börjar bli hungrig så funderar på om jag ska börja med maten?

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: jo kom in på din blogg via fb med förut, :)

hoppas du får en fin helg! :)

2010-10-29 @ 21:19:55
URL: http://emschiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0