GAAAH

Back at home...
Åkte vid tre tiden till Borlänge, var framme till halv fyra vid kupolen. Gick in och efter att varit på toa osv så gick jag till kassan där jag blev hänvisad ut till någon dörr. Där efter ett tag kom chefen och öppnade upp åt oss alla :) - vi var ett par stycken. Blev att vi kom in i ett rum där vi fick sätta oss vid våra namn och sen hade vi grupp disskutioner och lite sånt där. Var klara vid fem och jag visste att det skulle gå någon buss då så gick till hållplatsen men den buss jag tänkte på skulle tydligen inte gå så fick vänta en halvtimme och då kom det en buss MEN han körde in mot hållplatsen sen ut igen :S FAST jag gick och liksom visa att jag skulle med. Fan vad arg jag blev. Så rörde mig mot skolan och fick vänta en kvart där och så kom nästa buss. Så när man kom till Falun så får man stå och vänta yttligare 20 minuter till nästa buss. >_< så ja jag kom hem vid sju och har fixat så jag kan värma lite mat, hängt upp tvätten jag tvätta tidigare idag och ja nu andas jag ut :) ska kika över hur jag ska åka hem imorrn så ska jag kika över med att få lite pengar att jag kan åka hem :) behövde några kronor. Man blir ju så seg i kroppen på grund av kylan :S
Inte gilla denna kyla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0