God morgon allihopa

Jag gick upp för 1½ timme sen, tänkte snooza men som vanligt när jag vill det så hör jag ljud som om nån kommer igenom dörren eller ja vad som helst och det får mina nerver att spänna till och jag kan inte slappna av. Vilket resulterar i att jag till slut går upp, och visst jag kunde ligga kvar en timme till om jag velat men jag tänkte på en lång varm dusch så det fick bli en skön varm dusch direkt efter jag gick upp, och nu är jag nyduschad och på klädd.
Tänkte äta frukost nu och sen sminka mig, åker nog vid tolv som vi inte skulle träffas tidigare idag, iaf inte vad jag vet. Iså fall skulle jag ha panik nu för klockan är halv elva redan liksom hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0