Goodie

Gillar den här :) - följer ju showen så that's why ^^ eller ja den är ju bra oavsett om jag följer eller inte. Vet att vissa inte gillar dom här tjejerna osv men jag älskar showen, fan vad glad man blir av att se hur dom gör bort sig, gör andra glada, kämpar med träning osv osv. :)
Satt nyss och sjöng denna låt, fast det var Darin som sjöng och det var text. Fy fasen vad bra jag är :) , enda felet är att jag inte riktigt hänger med men det låter inte fel iaf :)
Vem tycker att jag ska ge ett smak prov?

Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Ja juste! Det vore bra när jag har lite mer tid :D Har så galet mycket just för tillfället ;D

2010-10-28 @ 13:29:02
URL: http://zandrassmink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0