Hair thing?

Alltså idag så fönade jag håret (första gången på länge) och jag platta vissa bitar efter åt som det var så flygit och jag får några lockar dessutom som jag inte ville ha där ;P iaf hårdet såg verkligen perfekt ut när jag lämnade lägenheten, självklart så små dugga det ju ute på väg till bussen och när jag kom hem tre timmar senare så är håret typ står åt alla håll om man ska uttrycka det så, det gillades inte. Jag menar måste man gå och liksom kika i nån spegel hela tiden för att vara säker på att man inte ser hemsk ut. ÅH irriterande, men sminket såg iaf bra ut :)
-
Och angående mitt hår, jag funderar lite smått på att bli brunette helt och hållet men jag vet liksom inte, får se sen när ekonomin är stabil och alla räkningar är betalda. För när jag väl får från CSN igen förhoppningsvis så kommer jag kunna betala ALLA mina räkningar och jag lääääääängtar till den dagen, så gäller att jag kämpar och försöker klara den här kursen så bör jag ju få från csn igen. Känns som om jag vill besöka kontoret igen och liksom fråga igen så jag vet att jag bara behöver göra det för att kunna få av dom igen. Annars är det ju kört :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0