Here Iam on my own...

Ja här sitter man helt ensam i nya vardagsrummet, och sitter och kikar på filmen Juno. Hela familjen har typ dragit in i huset och några har lagt sig. Kul Att man blir dissad liksom :( mm tacken verkligen !!!
Haha :) äh skönt att få tvn helt för sig själv :D och bara lugn och ro i värmen ^^
-
Föredrar det lite än att sitta ensam i 3:an i Falun faktiskt. Just nu iaf ^^ - men jag vill inte direkt flytta hem heller som allt är såå jäkla rörigt här hemma, om jag skulle bestämma mig för att flytta hem igen så vill jag nog tyvärr inte flytta till huset i så fall leta boende runt om. Byggs ju massa hus häromkring nu och många säljer osv så man får väl ha lite utkik ifall man känner att det inte skulle funka i Falun. Roliga nu är att jag känner lite att jag vill tillbaka till Falun men känns ändå skönt att vara hemma men jag beter mig lite som om jag inte vet ett skit vart dom har saker och ting här hemma, fastän jag vet vart det mesta redan är xD helt sjukt.
Men jag har ändå roat mig med att kika efter saker ¨på IKEA :D hitta fin fint skrivbord som skulle passa oavsett om jag skaffa stationär dator eller ej. Men det ska nog bli sån dator pappa har här ute. En liten burk som inte tar sån plats :) - så får laptopen bli ja det den redan är tillför men ja som det är den som strular all the time så vore det skönt att ha en dator som inte strular och ha den till skolarbete osv. Men det är ju när ekonomin tillåter och om jag får något av jobben så får jag ju in där som jag sparar och allt det där.
Jag funderar på om jag inte ska gå in och kika på film med syrran istället för inte så kul att komma hem och man är ju hemma för att umgås med familjen inte bli och själv dissa dom.
Men imorn så kommer Johanna hit ^^ yaay :)
-
Ne om man ska ta ett glas till cola och sen röra sig in till huset?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0