Hur ska jag göra?

`Jag är BRA sugen på att göra en sak, som jag gjorde för ett par månader sen (si så där i början av året gjorde jag det) - färga håret ännu mörkare men i denna färg:
Inte en så jätte bra bild men, jag hade precis duschat där :) och satte upp håret, och så där bra har jag aldrig lyckats få det :O menar uppsättningen.
Här har jag fortfarande färgen men mitt ljusa utväxt gör att det ser ut som om jag har lite hår :S kala fläckar, det är nackdelen om jag vill färga mitt hår mörkt :(
Detta var innan jag färga det lila, röd/brunt :) var skit snyggt första dagarna ända tills jag duscha då det mesta av färgen rann bort :( och jag blev morotsfärgad i håret :(
Aa så där typ... Här är jag hemma i Fagerviken vid huset vi kikade på som vi tänkte göra om till vandrarhem/café men det gick ju inte så bra med den planen. Här var jag lycklig faktiskt, tror bilden är tagen i början av december förra året.
Jag med blont hår och hårförlängning :) - oh saknar mitt långa hår, luggen va lång till skillnad mot nu >_<
-
Så frågan är HUR ska jag göra? Jag har ju blont överst nu och liksom brunt under som blivit rätt så ljust nu som jag duschat liiiite för ofta ;) men jag ska försöka att inte duscha så ofta, iaf inte tvätta håret så ofta det blir så slitet av det. Anyway jag ska fundera vidare, har ju en färg hemma redan som jag köpte till löshår för ett tag sen men jag har inte kommit till att använda det så frågan är om jag ska använda det på mitt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0