Iiiiiiih :D

Jag har lyckats få det :D yaaaaaay FAAAST jag kan inte kolla än :( för jag kikar ju fortfarande film med syrran eller nja hon kikar jag leker med datorn som hon i princip snodde åt sig modemet när hon kom hit så jag har knappt haft tillfälle att leka på nätet :( hon som ändå leker hemma så hon behöver inte ha det här med ;)
Uhf jag är typ mätt?
.
Har ätit en rejäll middag, plus att vi käkat glass som jag hitta 2L för 14 spänn :) måste väl få lite gott gott iaf? Var till city gross igår iaf, lyckades få med mig hem mat som jag kommer klara mig på över en månad om inte mer :) och allt gick på nära 300 spänn awesome :) jag diggar City Gross :) speciellt deras priser på kött & liknande :) hihi. Och maten jag gjorde idag kommer jag nog ha som middag i åtminstone 3 dagar framåt :) för blev rätt mycket idag xD
Imorrn så kommer det bli typ promenad till station, vet inte hur lång tid det kommer ta som vi ska gå men hoppas det inte tar så lång tid. Syrran lämnar falun vid halv ett tiden, så hon kan komma hem med buss och taxi ända hem till lilla fagerviken. Saknar det stället men har absolut ingen lust att åka hem dit :/ är nog första gången jag inte har någon direkt hemlängtan, enda jag mest saknar där är min katt som jag var tvungen att lämna. Men jag kommer väl bo här i Herrhagen ett bra tag så jag kan dock inte ha planer på att ta hit honom. Men jag måste fokusera på att klara kursen i Gävle som jag läser om så att jag kan få bidrag från csn. Måste få tag på den där personen som vägrar svara på mail, och telefon. Jag fattar inte varför han inte ens svarar.
Nej om man ska kika lite saker innan man stänger av datorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0