"I'm back on track"

Ok då är jag åter igen ensam i Herrhagen typ! Och vi hann ju liksom rätt så lagom ändå, min idé funkade ju fin fint :) - för jag kom ner till stan ungefär samtidigt som syrran, bara att hon hann ju hoppa av och typ ta på sig sin enorma väska då jag anlände till Östra hamngatan :) . Men jag tog en liten annan väg eller nja egentligen inte för jag liksom bara fortsatte rakt fram längs Slaggatan iställe för att svänga av osv, som jag gjort tidigare. Och som ändå gatan var folk tom så var det ju perfekt. Alltså det var Slaggatan in på Holmgatan längs gågatan mitt i centrum/stan som jag cyklade på och sedan vek av så jag cyklade mellan eh Falu gallerian och Ica nånting... bla bla bla :) iaf kom ju fram iaf, och väl där så fick syrran ta av sig väskan hon precis lyckats få på sig och ha den på cykeln och vi promenerade till stationen. Alltså det var ju bra nära ändå xD något jag inte tänkt på tidigare. Men vi kom ju fram så vi hade typ tjugo minuter att vänta in tåget. Perfect ;) - men vi små pratade och när tåget kom in då ger syrran mig en oväntad bamse kram, hon tröck ju till hårt med så kändes som om hon knäckte ryggen på mig AOO!
.
Och sen har jag sagt nu att till nästa gång hon ska komma hit vilket är om hm fyra veckor typ och då har jag bestämt att jag ska som läxa till mig själv ut och JOGGA!!! För efter i fredags så är jag helt slut och jag kan knappt gå :S egentligen för det gör så förbaskat ont i mina ben så det inte är sant. Jag är ju som sagt otränad som fan, jag är en sån som hellre tar bussen, bilen än cykeln till stan etc. Och jag är en rätt lat person som sagt och jag tog nog i liiiite för mycket i fredags men just då kändes det skönt på något sätt än vad det gör nu i efterhand. Men jag visste att jag skulle ha träningsvärk men inte så här ont. Jaja så jag ska alltså ut och jogga varje dag iaf FÖRSÖKA kan ju inte lova något ;) men det ska vara så jag orkar hänga i kapp henne iaf. Haha ^^
Men hon måste ju ha så hon kan åka buss här då, hon får kanske skaffa ett sånt där påfyll kort ...
För nu kan ju inte jag eller hon skjutsa på min cykel som hehe den typ gått sönder, var ju bra läskigt jag satt ju på pakethållaren och rätt som det var så brast det på ena sidan som om en mutter eller nåt åkt av och som det var mörkt så såg vi inte vad som gått sönder exakt så jag valde ju att gå bredvid igen och hon cykla sen böt vi. Och väl i ljuset så såg vi att ena pinnen som håller upp den hade gått av xD .. Gammal cykel, och även min sadel har ju blivit värre, sprickorna blir större speciellt det på sidan i bak fyfan vad det gör ont nu att sitta på sadeln, känns som om man sitter på en skruv :S inte bekvämt.
.
Nej jag ska nu kika på SUPERNATURAL :D lyckades få till dom sista procenten så nu ska jag kika på det sen PLUGGA! Inte för att det känns motiverande men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0