In my BIG bed

Ja nu ligger jag äntligen i min stora säng som jag dock delar med syrran så får inte utnyttja den helt :(
men men har ju delat sen eh ja halva sommaren så ingen direkt BIG deal, men alltså det känns så jävla tomt nu när inte min stor hylla är här och en del av mina saker är borta känns så overkligt. För just nu känner jag typ (sommar, att det är sommar utanför, inte någon jävla höst) men jag tror det är för att jag inte varit hemma på två månader, för som sagt så var det typ sommar då jag flyttade och med det menas ju då att jag inte är van att sitta här i sängen, med syrran sovandes bredvid under hösten för jag har ju tidigare delat det med mitt ex och GAH vad allt känns så weird nu :/ går inte ens att beskriva allting här.
-
Man vill vara här men samtidigt inte... Pussade iaf på min katt nyss ^^ han känner nog sig som en kung nu för han har en gigantisk mjuk kudde för sig själv som han ligger på och myser. Lyx katten <3
Nej jag är hungrig och ska äta en banan, för fan blev ingen direkt middag idag så ja då får man väl ta vad som finns och som lugnar magen till imorrn bitti :) imorn blir det massa kladdkaka och gottigott ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0