Inredning

Här kommer bilder på saker som jag bara halvt funderat över...
DETTA SKA skaffas, var dock tvungen att kasta min förra :( så en ny ska införskaffas...
Kanske inte den men nåt sånt tror jag :) och denna var inte så dyr heller
Jag vet inte med denna men den är något snygg men jag vill nog ha mer detaljer tror jag
Billig lampa att ha i ett hörn eller så  :)
Ett långt skrivbord :) med lågor, något som jag inte skulle säga nej till.
Men jag gillar även denna, eller egentligen gillar jag den som varit innan denna men den finns ju inte längre. Men det kanske får bli när jag skaffat stationär?
Denna <3 åh vill ha.. finns i vit med, fast jag är ju mer för svart ;)
Den här är nog mer vad jag skulle vilja ha :)
Åhhh <3 hur skön vore inte en sån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0