Inte bra inte bra

Ok, för en stund sen så small det till i lägenheten och jag flög upp som jag visste att jag inte hade fläkten på och det där som lät var högre än vad fläkten låter när den går tillbaka till OFF!. Och jag kunde verkligen inte fatta vad det var som small som jag inte har något som skulle smälla till så där, så gick försiktigt mot dörren min ut till hallen och ser då att köks dörren slår i mot dörrkarmen och fattade då att det blivit korsdrag xD - för jag hade köksfönstret öppet för att få in lite frisk luft i lägenheten och balkong dörren i vardagsrummet så det orsakade korsdrag vilket ledde till att köksdörren small till i dörr karmen och den åkte ju inte igen så. Men då löste jag ju det problemet ;)
-
Jag har ju som sagt sen jag flyttat hit blivit extremt nojig och nervig av alla ljud som det är i lägenheten och runt om. Men hoppar inte till av vissa ljud längre iaf och det är rätt skönt kan jag ju lova :) För nu har jag ju iaf vant mig vid några ljud, och var ju skönt att ha besök med för då tänker man inte på ljuden heller som man gör när man är ensam. Och kan ju säga att det känns super skönt att ha städad lägenhet, enda jag behöver göra nu är moppa golven. Hittade ett set för 99 kr på biltema så kanske ska köra på det sen? Men men nu ska man väl kanske göra lite nytta med pluggandet? Har ju kikat på Supernatural ^^ som sluta spännande om man tänker efter, först tyckte jag inte det men nu i efter hand så gjorde det. Men får 2:a avsnittet på onsdag? Av kusin ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0